Lectura te ajuta…

Publicat pe


Cititul este singurul mijloc prin care alunecam, involuntar, adeseori neajutorati, in pielea altcuiva, in vocea altcuiva, in sufletul altcuiva.

Brr !  E o Duminica friguroasa de Decembrie, am o neliniste care ma cuprinde ,ba ma invart prin casa , ba privesc pe geam cum ninge, cum fulgi de nea mari acopera pamantul, este frumos dar ceva nu se leaga , nu stiu ce sa fac asta este dilema mea ceea mare. Totusi afara nu as vrea sa ies -e prea frig, intr-un final imi zic gata stiu ceea ce trebuie sa fac.

Ma duc incet spre bucatarie , imi pregatesc cu ceai fierbinte si o sa ma apuc de citit o carte, zis si facut – ceaiul este gata , fotoliul ma asteapta, tot ce trebuie sa fac este sa imi aleg cartea. Ochii mei se atintisera pe cartea Numere de Rachel Ward , o carte destul de interesanta si foarte captivanta care se incadreaza perfect la Fictiunea Tinerilor.

coperta_2774

M-au intrebat anumite persoane de ce iti place tie sa citesti ?  – Si le-am raspuns in felul urmator : Cheia aprofundării cunoștințelor este lectura. Cititul ne aduce multe cunoștințe și duce la îmbunătățirea vieții. Pentru mine este un exercitiu de autodisciplina , care ma ajuta sa stau concentrat pe un singur lucru adica sa citesc , imi dezvolta cunostiintele , ma rupe de realitate si ma transpunde cu adevarat in pielea personajului simt ca eu as trai pe viu exact ceea ce se desfasoara in carte.

Lectura te inspiră. Să fii mai bun, să îți găsești adevăratul drum în viață, să vrei mai multe, să cunoști mai multe, să citești mai mult. Și multe, multe alte lucruri care vor ține strict de tine și de cărțile care te inspiră. Lasă-te inspirat! Este o adevărată plăcere si acesta ar trebui să fie cel mai important motiv. Niciun film și nicio ieșire în oraș cu prietenii nu se va compara cu lectura unei cărți frumoase, care te va încânta mai mult decât orice. Așadar, citește!

Poți învăța astfel în propriul ritm. Poți face pauză oricînd, poți continua chiar și când ești în autobuz sau metrou. Vei găsi mereu câteva minute să citești, dacă ai o carte la tine.De aceea avem si editura RAO care ne ofera cartii spre deliciul nostru intelectual , incepand de la autor clasici pana la prozatori contemporani , pot spune ca, gasesti ceea ce iti doresti la ei la un pret foarte acceptabil pentru fiecare dintre noi.

216-sigla-rao-241x300
EDITURA RAO

Sunt doua carti care pot zicea ca mi-au atras atentia din toate punctele de vedere si m-am interesat despre ele si de aceea vi le recomand si voua cu multa incredere este vorba despre: Relatarea unui naufragiat de Gabriel Garcia Marquez acesta carte sigur te va ajuta sa evadezi din lumea in care esti si te va transpune in pielea perosnajului si credema pe cuvant ca te vei simtii exact ceea ce vrea sa transmita autorul. Este o carte care face parte din categoria Rao Clasic.

coperta_3428_big

Iar a doua carte este preferata mea Un simplu geniu de David Baldacci pe mine unul sincer cand am citito mi-a captivat toata atentia de la orice lucru si ma tinut in suspans de la inceput pana la sfarsit. Pot spune o adevarata capodopera din partea scriitorului, simti ceea ce transmite , esti una cu personajul si din tot sufletul v-o recomand face parte din categoria RAO Thriller.

coperta_2588_big

 

Nu citi, precum copiii, pentru a te amuza, sau ca ambitiosii, pentru scopul de a te instrui. Citeste pentru a trai.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog

3 gânduri despre „Lectura te ajuta…

    Lectura te ajuta… – Site Title a spus:
    11 noiembrie 2016 la 3:27 pm

    […] Source: Lectura te ajuta… […]

    Apreciază

      Andreea Alexandra Vraja a spus:
      15 noiembrie 2016 la 8:15 pm

      Rolurile mici cer foarte multă atenţie şi, dacă nu le faci ca o bijuterie, treci neobservat.

      citat din Nicolae Bălţăţeanu

      Apreciază

        Cenzurat a răspuns:
        19 noiembrie 2016 la 4:01 pm

        Lectura este o călătorie interioară!

        Apreciază

Lasă un comentariu