Publicat pe


Fiecare risc pe care l-am făcut mi-l am asumat și orice voi risca,  voi risca sa fie sa fie bine. 

Dacă iti joci șansa pana la capăt e posibil ca imposibilul sa îl faci realitate. Viata da are într-adevăr : suișuri și coborâșuri,  bune și rele, iubire și ură, dar totuși e viata mea,  e viata ta omule fa ceva frumos cu ea ca pe viitor când te uiți în spate să fii mândru de ceea ce ai făcut.

Nimic nu e ușor dar și ușor când spui ca e, după  un timp iti dai seama ca acel ușor e mai greu decât ai crezut. 

Din punctul meu de vedere nici unul dintre noi nu suntem degeaba pe acest pământ, fiecare avem o misiune de îndeplinit fie ca suntem săraci sau bogati,  frumoși sau urati. Iar aceea misiune sau scop trebuie sa ne dam singuri seama. 
Nu vreau sa ma joc cu,  cuvintele, nu vreau sa atrag criticile de partea mea dar „Viata când ne da o palma,  trebuie sa ne ridicam si sa mergem mai departe” , asta e un semn sa deschide bine ochii.
Suntem un vino,  dute în această lume ” suntem trecători ” , fiecare într-o bună zi vom aștepta ac el tren sa ne ducă de unde am venit. 

Aici suntem sa ne cunoaștem noi cu adevărat sufletele,  sa ne descoperim dar asta într-un sens bun,  sa îndreptăm totul într-o direcție frumoasa. 
Nu trebuie sa ne judecam unii pe alti, nu trebuie sa criticam, sa denigram suntem toți la fel. Când spun acest lucru tot la fel „suntem niște suflete la care nu este nici o diferență ” ,aceea  diferența între noi este  doar trupească și fizică. 
Ceea ce nu am putut înțelege eu ca om, ca persoana ca suflet „de ce trebuie sa ne mâncăm intre noi „. Nu toată  lumea este la fel, asta e cert, dar eu încă cred într-o schimbare „o schimbare în bine „

Lasă un răspuns

