Gadget-ul iti schimba viata..

Publicat pe Actualizat pe


Dupa cum stim tehnologia a evoluat foarte mult in ultimul timp si o sa mai evolueze in continuare in viitor. Poate pentru unii cred ca aceasta evolutie este ceva rau , dar pentru majoritatea dintre noi trebuie sa recunoastem este foarte buna si ne face viata mult mai usoara.

Fara tehnologia din ziua de azi , nu am mai gasim informatiile si raspunsurile la unele intrebari care ne intereseaza cel mai mult deci fara doar si poate pot considera tehnologia un punct important in viata fiecaruia doar ca trebuie sa stim cum ne folosim de aceaste lucruri care ni le ofera lumea moderna din ziua de astazi. Daca tot am mentionat aceste lucruri mai sus , vreau sa spun cum mi-a schimbat mie viata si ma facut sa am foarte mare incredere in tehnologia de astazi si asta vreau sa o relatez printr-o mica poveste :

Totul incepe in 2014 multi dintre prietenii mei au dat examenul pentru permisul de conducere toti bucurosi ca l-au luat practic eram singurul din cercul meu care nu detinea permisul. Ce mi-am zis eu haide ca este si vremea mea sa dau pentru permisul auto, zis si facut am inceput Scoala de soferi pur si simplu m-am concentrat doar pe acest lucru in tot acest timp. A venit vremea sa sustin probele fara nici o problema am trecut examenul dupa multe ore petrecute invatand a sosit timpul ca rezultatele sa se vada obtinand permisul auto.

Nu detineam la aceea vreme masina mea personala dar din nou dupa mult munca timp de 2 ani de zile , am reusit sa imi cumpar propia mea masina si mai exact modelul meu preferat un Audi A3 era exact ceea ce imi doream eu. Nu prea eram eu la curent cu toate gadgeturile care apruseara pe piata , multi dintre prietenii mei incepuse sa spuna mi-am achizitionat un sistem de navigare, altii mi-am instalat o camera. Acest lucru ma ambitionat si pe mine si am zis mai eu de ce sa nu am daca lumea evolueaza trebuie sa evoluez si eu. Asa ca am dat o cautare pe internet unde am gasit firma Edotec, un magazin online cu cel mai diversificat stoc de produse In Car Entertainment din România, am gasit un produs la ei in stoc care mi-a atras atentia din toate punctele de vedere, era vorba despre un SISTEM DE NAVIGATIE UNIVERSALA 2DIN. Putea FI INSTALATA PE ORICE MASINA CE SUPORTA SISTEME 2DIN. ARE BLUETOOTH, GPS, DVD, USB, SD, RADIO, TOUCHSCREEN SI INTRARE CAMERA MARSARIER era perfect pentru ceea ce voriam la masina mea ce mi -am zis haide sa comand si o camera video EDT-CAM58

sban

 

cam
Am luat legatura cu ei , le-am explicat exact ceea ce vreau eu , mi-au spus desigur ca se poate , mi-au oferit chiar si serviciul de instalare. Pot zice cu adevarat ca acest gadet mi-a schimbat viata, intr-una din zile eram la volan plecand Brasov la Timisoara iar pe drum ma bucuram de noul gadet achizitionat ascultand muzica prefera , sistemul de navigatie mergea perfect , totul era foarte bine. Dar la un moment dat trecand pe langa mine o masina cu viteza destul de mare intrand in prima masina din fata mea , atunci am franat brusc iar cel de la volanul masinii care a produs accidentul fugise de la fata locului, m-am dat repede jos sa vad despre ce este vorba, noroc de la D-zeu ca fost doar o sperietura si nu a fost ceva mult mai tragic , sa chemat politia la fata locului, iar eu am stat ca martor in privinta anchetei si am zis ca am si filmarea exact cum sa intampat ceea ce a fost foarte bine.

Pot spune ca acest sistem instalat pe masina si -a facut treaba foarte eficient si asta ma multumeste si pe mine ca da ma pot simti in siguranta cand sunt in masina , acest sistem ma ajuta si cand vreau sa dau cu spatele datorita senzorilor si camerei de pe spate ca sa pot sa imi dau seama ca nu gresesc sau sa lovesc ceva

Cei de la firma Edotec pot spune ca au cele mai bune echipamente de pe piata la ora acutala si totul face diferenta , cu incredere va recomand daca vreti sa incercati sa intalati ceva pe masina voastra sa fiti cat mai in siguranta acesati magazinul online celor de le Edotec sau la pagina lor de Facebook, unde veti gasi carkit, bluetooth, DVD, USB, Android, multimedia, auto, handsfree, GPS, TV Tuner, cameră marșarier, sistem camere 360, senzori de parcare, cameră DVR, filmare trafic, muzică în mașină, filme în mașină, navigație dedicată, navigație universală, BMW, Audi, VW sau orice altă marcă auto.

edotec-logo-1452346096.jpg

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog.

2 gânduri despre „Gadget-ul iti schimba viata..

    Ileana a spus:
    1 noiembrie 2016 la 10:04 am

    Bine de stiut, multumim, succes pe mai departe !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu