Oare mai exista si persoane bune in lumea asta ? Intrebare care mi-a fost adresata –

Publicat pe


Am stat de vorba cu cineva care adusese in discutie intrebarea urmatoare: Oare mai exista si persoane bune in lumea asta ?

Foarte uimit il intreb de ce ai pus intrebarea asta , tu nu crezi ca sunt si persoane bune pe lumea aceasta , acele persoane care face bine si nu rau. El mi-am raspuns , nu nu mai cred asa ceva pentru ca pe unde am fost, sau de ce m-am lovit mereu am intalnit rautate. Asta fiind punctul lui de vedere.

Eu chiar am vrut sa il contrazic pe intrebarea care mi-am adresat-o si raspunsul dat. Eu cred cu tarie ca sunt multi oamenii pe lumea asta care fac foarte mult bine , chiar daca in jurul nostru cam la orice pas ,vedem mai mult rau de cat bine si oamenii care critica pe altii fara sa ii cunoasca fara sa le stie viata. Da sunt acele persoane care ar face orice sa te vada jos , sa arunce cu noroi in tine, dar acele persoane asa sunt ele concepute , asa sunt ei formati sa pot spune asa.

De aceea spun ca pe langa acestii oamenii care ne vorbesc de rau sunt si alti oamenii care te ajuta cum pot ei mai mult , si-ar da si haina de pe ei , sa stie ca tu esti bine.

De aceea pentru acesti oamenii tot respectul nostru. Asa ca fiecare dintre noi sa ne gandim putin, sa facem rau e foarte usor. Mai bine incercam sa ne ajutam unii pe alti cum putem si totul o sa fie mult mai frumos.

Am avut ocazia sa intalnesc foarte multi oameni cu suflet mare care isi dădeau si haina de pe ei sa poata sa ajute omul care e la necaz. Si de aceea spun si cred in continuare ca da sunt si oamenii bunii si nu doar oameni rai.

7 gânduri despre „Oare mai exista si persoane bune in lumea asta ? Intrebare care mi-a fost adresata –

    Ileana a spus:
    5 Ianuarie 2017 la 9:31 pm

    Intr-adevar, din fericire pentru omenire, mai sunt si oameni buni, insa…pe sfarsite…

    Apreciat de 1 persoană

    dyanaweb a spus:
    6 Ianuarie 2017 la 5:51 am

    Eu cred ca in fiecare din noi este ceva bun. Multe lucruri depind de situatiile create, de ceea ce i se intampla omului…fiecare actiune are un motiv, ceva o determina…comportamentul fiecaruia este determinat de ceva anume, de trairi, de reactii de moment…Ar fi mult de discutat aici. Dar parerea mea e ca ar trebui sa ne gandim ce motiv are un om de este rau intr-un anumit moment al vietii… Daca nu ii cunoastem viata nu stim de ce este asa…Deci oameni buni sunt, dar trebuie sa-i cautam atent si sa le scoatem la lumina partea buna… 🙂

    Apreciază

      xcs-UL a răspuns:
      10 Ianuarie 2017 la 7:45 pm

      Da sunt de acord si eu cu asta , in fiecare dintre noi e ceva bun , dar trebuie sa stim sa scoatem la iveala aceea bunatate.

      Apreciat de 1 persoană

    SufletNeînțeles a spus:
    6 Ianuarie 2017 la 7:52 am

    Dacă nu mai erau oameni buni, lumea aceasta ar fi dispărut demult. Acei câțiva care fac mai mult bine decât rău (nimeni nu e în totalitate bun sau rău) mai țin încă lumea.

    Apreciat de 1 persoană

    Anastasia a spus:
    6 Ianuarie 2017 la 1:20 pm

    Părintele Teofil Părăian spunea așa, că ” oamenii pot fi văzuți și buni și răi, depinde de tine cu ce ochii îi privești”…” Fiecare om are și bun și rău în el , chiar nimeni nu este desăvârșit.Nici măcar cel care se vaită de alții..

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

