Publicat pe


Toti viseaza calatorii in Dubai , Tenerife , Hawaii , shopping-uri, vile , masinii de lux. Oamenii buni treziti-va la realitate traim in Romania viata nu e asa de roz pt orice om de rand care lucreaza pe santiere , alti sunt plecati in afara sa lucreze pt as asigura un viitor cat se poate de ok.
Asta e Romania in care traim un sistemul e la pamant , parlamentarii fura cat e ziua de mare. Avem pensionarii , somerii pe scurt tara plange , oamenii nevoiasi la orice colt vedem.
Toti cei care au un camin si ce pune pe masa ar trebuii sa se multumesca cu ce au si sa spuna Doamne ajuta!
Persoanle fluente care sunt in parlament sta si o arde cum sa faca mai multi banii ca nu le ajung ce au , dar niciodata nu coboara ochiul in jos sau sa se uite stanga dreapta ce se intampla la noi in tara. Canva era o tara prospera acum am ajuns sa fim arati cu degetul in toata lumea.

7 gânduri despre „

    TinaC a spus:
    28 Decembrie 2016 la 6:52 am

    Toți visează ceea ce nu pot avea sau și dacă reușesc, au doar o parte din lucruri. Dar și mai mult, datorită invidiei față de ceilalți, să aibă și ei ce au alții mai înstăriți.

    Eu una nu visez călătorii din astea, atât de exotice. Dar, cu toate astea îmi doresc să călătoresc, acolo unde știu că îmi pot permite sau dacă nu, să fac să îmi permit.
    Dacă am gândi mai realist, am reuși cu siguranță mai multe. Și asta, fără să ne uităm în ograda altuia.

    P.S. Ți-a fost cam fomică, ai păpat niște litere. 😀

    Apreciază

      xcs-UL a răspuns:
      28 Decembrie 2016 la 7:33 am

      Da TinaC sunt de acord cu tine in ceea ce spui. Da am observat si eu acum ca am papat ceva litere , dar am scris de pe telefon. Cum o sa ajung la pc am sa-l editez. Mersi pentru antentionare!!

      Apreciat de 1 persoană

    Ileana a spus:
    5 Ianuarie 2017 la 10:11 pm

    Nu am visat, nu visez, nici nu am in plan 😀 ce bine e de mine 😀

    Apreciat de 1 persoană

      xcs-UL a răspuns:
      5 Ianuarie 2017 la 10:16 pm

      Ma bucur sa aud asta, dar sunt altii care chiar visează la asa ceva si chiar nu vad cu adevarat ceea e in jurul lor , asta ma irita pe mine de fapt .

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

