Dorul de copilarie…

Publicat pe Actualizat pe


Copilaria este sentimentul cel mai de pret din viata unei persoane. Cu totii am fost copii si am trecut si prin momente bune si prin momente mai putin bune, toti am facut vreo nazdravanie, toti am spart cate un geam, toti ne-am batut cu apa. Cu anii copilariei nu ne mai intalnim niciodata, ei si pleaca ca pasarea cerului.

Happy children playing football in yellow meadow in summer

La o anumita varsta regretam tot ceea ce nu am facut la timpul respectiv, tot ce puteam face insa am ezitat cu dispret. Copilaria are un efect mirifci in viata fiecaruia, deorece din copilarie aflam multe lucruri, invatam tot ceea ce mai tarziu ne este util, din copilarie dobandim cei 7 ani de acasa. Copilaria nu are niciun farmec fara zgarieturile din cot sau juliturile din genunchi.

Noi cu toti suntem copii si ne consideram copii,atata timp cat avem parintii langa noi. Copilaria inseamna statul afara de dimineata pana seara,statul cu prietenii, jocurile specifice varstei cum ar fi: pititea, sotronul, coarda, elasticul etc…

Jocurile copilariei sunt cele mai fabuloase, furatul de mere si cirese. Cu totii am da orice sa reintoarcem anii copilariei si macar sa retraim un moment din acele clipe mirifice.Copilaria este un dar de la Dumnezeu pe care toti avem ocazia sa o gustam si de care trebuie sa profitam cat putem.

Lasă un comentariu