O viata sanatoasa…

Publicat pe Actualizat pe


Modul în care percepem alimentaţia şi alegerile pe care le facem zi de zi au un impact semnificativ asupra sănătăţii şi stării noastre de bine. Pentru a putea vedea efecte vizibile, oamenii trebuie să înţeleagă că alimentaţia corectă şi sănătoasă nu trebuie să fie ocazională, ci trebuie să fie integrată într-un stil de viaţă care va asigura starea generală de sănătate şi longevitatea.

La începutul unei zile, după o noapte de repaus alimentar, dar în care organismul nostru a continuat să funcţioneze, deci să consume energie, este un gest absolut firesc şi necesar să ne alimentăm, asigurându-ne astfel o şansă mai mare de rămâne sănătoşi şi de a preveni o serie de afecţiuni.

Alimentatia noastra ar trebui sa fie din alimente de origine vegetala. Legumele reprezintă cu adevărat hrană sănătoasă. Şi fructele de asemenea, însă ele ar trebui privite mai curând ca o completare a alimentaţiei.

De aceea mi-am facut ore regulate cand ma mananc inainte nu eram deloc asa , manacam cand apucam sau cand simteam ca imi este foame. Era total gresit din partea mea cum procedam dar informandu-ma despre asta si citind pot spune ca acum traiesc o viata foarte usoara din orice punct de vedere. Alimentatia este un punct de baza in viata noastra doar ca trebuie sa stim cum sa o punem in aplicare.

In cercetarile mele sa ii pot spune asa cum poti sa o duci o viata mai sanatoasa am descoperit si pe cei de la SanoVita unde am descoperit ca au o gama larga de produse sanatoase pentru alimentatia care o urmez eu. De aceea m-am hotrat sa imi comand unele produse de la ei printre ele numarandu-se si migadalele. Majoritatea dintre noi ar trebuii sa stie ca in migdale gasim propietati nutritive valoroase atat pentru sanatate cat si pentru dieta de slabire. Migdalele ne feresesc de boli ale inimi si ne ajuta la scaderea colesterolului.

migdale-100g-2940-300x300

Ceea ce mi-a mai atras atentia foarte mult au fost Semintele de Chia  sunt o sursă excelentă de fibre, proteine, acizi graşi esențiali Omega-3 şi Omega-6, antioxidanți, vitamine, minerale şi aminoacizi. Un exemplu cum puteti sa le folositi si in combinatie cu ce ar merge foarte fine ar fi:

  • Iaurt

Poti sa-ti creezi singur cel mai sanatos iaurt din lume. Ai nevoie de iaurt gras grecesc, o lingurita de miere de albine naturala si o lingura de seminte de chia. Iti garantez ca nu ti se va face foame prea repede Sa nu mai spunem ca acest mic dejun iti va face plinul de nutrienti.

  • Budinca

Amesteca semintele de chia cu apa, lapte sau lapte de cocos si lasa-le sa stea putin pana se umfla. Daca simti nevoia, poti sa adaugi si o lingura de miere.

seminte-de-chia-500g-3348-300x300

Deci daca vrei sa incepi si tu o alimentatie mai sanatoasa, din punctul meu de vedere este sa aceesezi site-ul celor de la SanoVita unde vei gasi o gama larga de produse BIO  si care te ajuta foarte mult de la sanatate, pana la o viata mai buna.

logo

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog.

2 gânduri despre „O viata sanatoasa…

    Jimmy a spus:
    25 Noiembrie 2016 la 7:38 am

    I will immediately grasp your rss feed as I can’t
    to find your email subscription hyperlink or e-newsletter service.
    Do you’ve any? Please allow me know in order that I may
    just subscribe. Thanks.

    Apreciază

Lasă un răspuns

