Intrebarea 9

Publicat pe


A sosit timpul si intrebari nr 9 : Intrebarea mea pentru voi este urmatoarea:

Ce iti este imposibil să faci (sau foarte dificil) în acest moment, şi dacă ar fi posibil ti-ar schimba total în bine viaţa?

5 gânduri despre „Intrebarea 9

    Cristian Lisandru a spus:
    7 Noiembrie 2016 la 4:37 pm

    Să câştig la LOTO. ☺☺☺ Am dat-o (un pic) în glumă, însă exact la asta m-am gândit. Nu ştiu de ce, nici măcar nu joc constant, ci numai atunci când îmi aduc aminte.

    Apreciat de 1 persoană

      Cenzurat a răspuns:
      7 Noiembrie 2016 la 6:00 pm

      Cine nu viseaza sa castige la LOTO :))
      Nu se stie poate in viitorul apropiat o sa castigi 🙂

      Apreciat de 1 persoană

        Cristian Lisandru a spus:
        7 Noiembrie 2016 la 8:09 pm

        Am noroc în dragoste. ☺ Banii nu trag la mine, din ceea ce am observat de-a lungul timpului. ☺ Mână spartă.

        Apreciat de 1 persoană

        Cenzurat a răspuns:
        8 Noiembrie 2016 la 8:20 am

        E bine ca e norocu in dragoste , cei drept nici la mine nu prea trag banii :))

        Apreciat de 1 persoană

    castanman a spus:
    8 Noiembrie 2016 la 12:10 pm

    Sa inteleg cum gandeste o femeie. Numai una. Pot da CNP ul ei pentru a nu face vreo greseala

    Apreciază

Lasă un răspuns

