Drumul spre petrecere

Publicat pe Actualizat pe


Intr-una din zile plecand de acasa spre locul de munca pe drumu imi vine o idee, ce ar fi daca as organiza o petrecere de Craciun pentru colegii mei de munca din firma unde lucrez. In mintea mea imi venea tot felul de ideei care mai de care, mi-am zis daca tot vreau sa fac asa ceva ceva ce ar fi daca petrecerea de Craciun toti care suntem acolo ne-am imbraca in costume care sa simoblizeze spiritul Craciunului.

christmas-party-planning

Ajuns la munca in cele din urma ii povestesc colegului meu si in acelasi timp cel mai bun prieten, ce idee mi-a venit , uitanduse mirat spre mine cu un zambet larg pe fata , imi spune: E o idee fantastica, chiar ar fi binevenita o petrecere dupa un an de munca si cu bune si cu rele , trebuie sa ne bucuram si noi. In acelasi timp ma intreaba ce ai vrea sa faci mai exact pentru acest party.

Si incep sa ii explic ca pentru noi angajati este un prilej pentru socializare si pentru cunoasterea laturii umane si mai putin formale a colegilor. Este momentul din an când pot fi împreuna cu totii, si se pot cunoaste mai bine, acest tip de petrecere este un beneficiu adus într-o perioada foarte aglomerata, în care sunt prinsi între cumparaturi si încheierea anului de munca.

Locatia dupa parerea mea nu vreau sa fie in sediul companiei unde lucram ci la o pensiune turistica la munte unde ne putem bucura si de aerul curat si sa simtim cu adevarat spiritul Craciunului. Decorul vreau sa fie ceva unic , unde se pot simti in largul lor totul sa fie impodobit.decorationtrendy-living-room-christmas-2015-decor-design-decoration-items-accessories-2

In acelasi timp trebuie sa ma gandesc si ca unii dintre colegii nostri vor veni si cu familiile lor ceea ce este o adevarata provocare. Vreau ca pentru copiii lor sa creez un spatiu unde se pot juca sub supravegherea noastra, sa amenajez un Candy Bar de unde isi pot alege singuri dulciurilechristmas_candy_bar_sweet_table_ninerbakes_2

Nu trebuie sa uitam de venirea lui Moș Crăciun  și împărțirea cadourilor va reprezenta punctul culminant de distracție al serii. Aceștia pot fi însoțiți de reni, crăciunițe și oameni de zăpadă care să completeze atmosfera magică a serii.

mos-craciun-copii

Si pentru ca totul sa ramana in amintirea noastra am luat legatura cu cei de la PartySnap pentru un fotodivertisment , Marius amicul meu ma intrerupe din explica si ma intreaba dar cine sunt cei de la PartySnap?  Pai da-mi voie sa iti spun: PartySnap reprezintă o activitate de divertisment pe baza fotografiilor realizate în locurile de desfășurare ale evenimentelor.

Marius intrebandu-ma pai si cum ai dat de ei?
Totul a fost simplu am fost invitata la un botez si acolo am aflat cu ce se ocupa ei de la fotografii magnetice, fotograf, photobooth, nuntă, team building, lansare produs, petrecere corporate, fotografii eveniment. Si asa am aflat despre ei , sunt foarte seriosii in ceea ce fac si de aceea chiar ei vreau sa ne faca fortografiile pentru fiecare dintre noi in situati cat mai amuzante si astea ne vor ramane o viata ca amintire si fiecare dintre noi ne vom aduce aminte de aceasta petrecere fantastica.

 

Deci dupa cum am spus cei de la ParySnap sunt foarte seriosi in ceea ce fac si pentru fiecare dintre voi care vreti sa ii contactati fie eveniment, nunta , team building etc. Nu ratati ocazia sunt cei mai buni de pe piata ca sa aflati despre ei mai multe detalii dati o cautare pe internet PartySnap si o sa ii gasiti cu siguranta.

partysnap-300x300

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog

Lasă un răspuns

