Casa mult visata…

Publicat pe


E toamna dupa cum spune si calendarul afara e o zi tare mohorata asta ma face sa ma opresc din treaba, ploaia nu se mai opreste asta imi da o stare de melancolie , insa imi torn o cana de cafea fierbinte si ma pun in coltisorul meu pe fotoliu si incep sa ma gandesc la ce am realizat pana in prezent si la ceea ce mai trebuie sa realizez in viitorul ce va urma.

Mi-as dori ceva aparte , traiesc in secolul 21 , un secol al vitezei , al tehnologiei ce bine ar fi ca in viitorul apropiat sa imi pot construi casa mea mult dorita. Casa sa fie construita din lemn masif sa pot simti mirosul lemnului, culoarea sa fie un maroniu deschis. Iar in tot acest timp totul sa fie mult mai usor usa sa o pot deschide si inchide dintr-o aplicatie de pe telefon la fel si poarta in timp ce plec la serviciu si sa stiu ca totul este in siguranta activandu-se alarma prin senzori.

49383hd

Iar in zilele mele libere sa ma trezesc odihnit in camera mea antifonata sonor departe de toate sunetele ciudate, dar totusi as vrea ca partea de iluminat sa fie ceva economic dar in acelasi timp sa ma bucur de confort in casa mea. Ma gandesc sa montez niste rulouri monotorizate sa economisec energie atat vara cat si iarna.

untitled

La partea de incalzire mi-as dori sa fie o centrala pe lemne si carbuni, ceea ce va fi in avantajul meu pentru ca imi ofera o autonomie mai mare a incalziri si in acelasi timp pot spune mai economica din orice punct de vedere. Nu vreau o casa mare , vreau ceva simplu dar in acelasi timp sa fie complex. Si banuiesc ca nu doar eu visez la asa ceva ci majoritatea dintre noi si-ar dori sa isi construiasca oaza lui de fericire si comfort.

Ma gandesc si la partea de deseuri care fiecare dintre noi am putea sa la reciclam foarte usor fara ca toate sa le aruncam gandindu-ne ca nu o sa ne mai ajute cu nimic , ceea ce este foarte prost gandit de ce spun asta ? pentru ca orice lucru care il consideram un rebut , un gunoi se poate transforma in ceva frumos fie putem face un obiect , un decor totul se poate recicla si o simpla si banala sticla de plastic sau un ziar uzat, totul depinde de imaginatia noastra si de felul cum percepem lucrurile. Din punctul meu de vedere asta este un mod placut de reciclare transformand un rebut intr-un obiect sau decor frumos care putem sa il asezam in casa mult visata de noi.

Gandindu-ma la cum asa vrea sa arete casa viitorului pentru mine, am dat si o mica cautare pe internet unde ma gasit o firma foarte bune in ceea ce imi doresc eu firma AIA PROIECT care se ocupa de proiectare caselor si nu numai , pot zice ca m-au atras foarte multe la ei asta fiind si scurta lor prezentare:

sigla-2016-300x153

Pregatim spre construire mai mult decat cladiri, concepem locuri de marca mari sau mici pe care oamenii care interactioneaza cu ele le cauta si le retin, locuri care definesc, reprezinta si sustin grupurile, comunitatile sau afacerile pe care le deservesc, in deplin si maxim respect fata de mediul inconjurator.

Contribuim la indeplinrea viselor, transformam ideile clientilor nostri in realitate. Urmarim sa dezvoltam parteneriate pe termen lung sustinute, bazate pe incredere si de dorinta de a sustine realizarea obiectivelor clientilor nostri. AIA Proiect, un partener de incredere!

Deci dupa cum spuneam m-au lasat fara cuvinte m-au impresionat intr-un mod foarte placut se pot ocupa de proiectul casei tale, au cele mai ok preturi de piata la ora acutuala facand comparatia intre ei si alte firme care se ocupa de asa ceva. Pot zice cu siguranta si incredere da cei de la AIA Proiect sunt cei care imi vor face proiectul de casa. De aceea pot sa va spun si voua alegeti cu incredere aceasta companie pentru ca stiu ceea ce fac cu adevarat.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog

Lasă un răspuns

