Intrebarea 8

Publicat pe


A sosit momenul intrebari cu numarul 8. Iar intrebarea mea pentru voi este urmatoarea:

Care sunt momentele in care te simti cel mai inspirat, motivat, incarcat?

6 gânduri despre „Intrebarea 8

    igigel a spus:
    31 Octombrie 2016 la 11:45 am

    Seara, dupa 8. Imi vin asa niste idei!!!

    Apreciat de 1 persoană

      Cenzurat a răspuns:
      31 Octombrie 2016 la 11:47 am

      Deci seara sa inteleg ca e ceea mai bun moment pentru inspiratie?

      Apreciază

    Ivy a spus:
    31 Octombrie 2016 la 8:51 pm

    Cand sunt indragostita. :)))

    Apreciat de 1 persoană

      Cenzurat a răspuns:
      1 Noiembrie 2016 la 3:29 pm

      O super tare. Dar pana la uma Love is in the air? ..:)))

      Apreciază

    Ileana a spus:
    1 Noiembrie 2016 la 10:00 am

    Atunci cand e liniste si Pace 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

