Astazi scriu…

Publicat pe Actualizat pe


Azi nu ies sa fumez minti si ganduri azi stau in casa, in ciuda vremii care imi sopteste  si mai ca ma ia de mana sa ma bucur de soarele de afara, dar nu azi stau si scriu.

Strig tare , lasa-ma !!!emotie-de-toamna.jpg

 

-Nu voi iesi nicaieri lasa-ma sa imi eliberez sufletul pentru a ma simti viu, asa ca imi iau coala de hartie alba si pixul unde imi astern toate gandurile, emotiile si sentimentele cu gandul ca ma voi elibera de aceea stare care imi apasa sufletul.

-Vreau sa pun pe foaie acel om ascuns din spatele mastii pe care o port , vreau sa simt din nou aceea bucurie care imi coplesea sufletul , vreau sa zbor pana in vazduh si inapoi sa imi eliberez acel copil rebel din mine care se bucura de fiecare clipa a vieti. Prin scris simt ca pot face toate acestea lucururi si sa incep sa simt din nou cine am fost , sa renunt la masca care ma acopera sa dau la o parte valul de pe ochii mei, sa topesc gheata din inima mea.

-Si stiu ca astazi o sa fie aceea zi de mult asteptata sa scap de otrava din sufletul meu, din culoarea neagra ce imi intuneca mintea vreau sa fac aceea culoare sa imi umple mintea de ganduriile de mult apus…

-Da am spus astazi voi scrie!!

Astazi o sa fiu din nou acel om bucuros si nu trist ,  cu ganduri luminate si nu negre , masca va cadea , copilul va iesi din mine , sentimentele o sa -si de-a faru, gandurile or sa zburde din nou cum am fost odata.

Da acesta o sa fiu….

2 gânduri despre „Astazi scriu…

    Ileana a spus:
    27 Octombrie 2016 la 8:20 am

    Ganduri si dorinte pozitive, feliciatri ! O zi frumoasa ! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

