Casă veche, caut performanță energetică nouă / Casa visurilor

Publicat pe Actualizat pe


In urma cu aproximativ doi ani de zile am mostenit o casa la tara de la un unchi de-al meu. Fiind foarte surprins ca mi-a lasat aceata mostenire am ramas foarte uimit de ceea ce facuse pentru mine. Nu era o casa mare dar era munca lui , era facuta din mainile lui.
La un momentdat m-am gandit chiar sa o vand si cu banii care ii scoteam pe ea sa pot face altceva.

Casa nu era foarte mare , era formata din: 2 camere , o bucatarie si un hol mai micut. Insa singura problema la ea era ca era plina de mucegai , nu era izolta termic, geamurile nu erau etansate cum trebuie, aerul intra in casa , iar la partea incalzire existau doua sobe de teracota care si acele nu erau foarte bune fiind vechi de ani de zile , ceea ce nu era foarte ok, la cum aratau.

Am stat de m-am gandit ce as putea face in cele din urma sa o vand sau sa investesc in ea , pentru mine era un mare semn de intrebare , consultandu-ma cu un prieten de-al meu mi-a dat dat o idee de ce nu as putea cere ajutorul unor experti. Zis si facut navigand pe internet am dat peste firma Enermed Impex SRL ei oferind servicii de termografie sau termoviziune in constructii fiind o echipa de auditori energetici gradul I care este atestată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice și eliberează certificate energetice pentru orice tip de clădire.

Odata luata ce am luat legatura cu ei au venit la fata locului facandu-mi o expertiza de termografie si termoviziune, prin aceasta modalitatea mi-au spus exact ceea ce am de facut si chiar mi-au eliberat un certificat energetic ieftin dupa ce am vazut si lista lor de preturi mi s-au parut foarte ieftine.

 

  • apartament 1 camera (garsoniera): 130 lei;
  • apartament 2 camere: 150 lei;
  • apartament 3 camere: 160 lei;
  • apartament 4 camere: 170 lei;
  • apartament 5 camere: 180 lei;
  • casa/vila, spatii comerciale sau alte destinatii: negociabil in functie de suprafata si complexitate.

logo_avizez-300x251

 

certificat-energetic1
Certificat energetic

 

Asa ca m-am apucat de treaba: geamurile casei le-am schimbat cu geamuri triple cu o tamplarie excelenta si foarte rezistenta, am optat pentru o izolatie conform normelor energetice actuale de 10 cm la peretii exterior si 20 cm la acoperis. Iar sobele cele vechi si demotate au disparut inlocuindu-le cu o centrala termica pe lemne, iar pe partea de electrica mi-am instalat 2 panouri solare ceea ce face pentru mine acum mai putini bani dati catre factura electrica.

Iata intr-un final cu ajutorul celor de la Enermed Impex SRL mi-am transformat casa visurilor mele , cu o investie minima , acum ma pot bucura alaturi de cei dragi mie in casa proaspat renovata , deci pur si simplu am trecut de la o casa veche la o casa moderna si stiu ca unchiul meu ar fi fost de acord cu mine si in acelasi timp si foarte mandru de ceea ce am facut.

Deci pentru a opta la casa visurilor tale este o singura treaba foarte simpla de facut aceeseaza site-ul celor de la Enermed Impex SRL Bucuresti pentru a opta pentru un certificat energetic sau o termografie a clădiri, este foarte simplu cu ei casa visurilor dumneavostra este un vis indeplinit.

Acest articol a fost scris pentru Superblog

4 gânduri despre „Casă veche, caut performanță energetică nouă / Casa visurilor

    racoltapetru6 a spus:
    25 Octombrie 2016 la 8:57 am

    Multă energie și inspirație în continuare! Și baftă, că nu strică niciodată! 🙂

    Apreciază

    Ileana a spus:
    27 Octombrie 2016 la 8:27 am

    Multa bafta si inspiratie ! 🙂 Energie ai cu siguranta 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

