Povestea pantofilor Taylor

Publicat pe Actualizat pe


Buna tuturor numele meu este Taylor fac parte din familia de CONVERSE.Astazi se fac doua luni de cand am fost incaltat am sa va spun o povestea despre cum am fost ales de catre puratorul meu.

Totul incepe intr-o minunata zi de miercuri cand stateam linisit in vitrina magazinului Answear , astepand ca cineva sa vina sa ma ia si sa ma incalte. Eram foarte emotionat cand primii clienti au sosit , incet incet vedeam ca cineva se intreapta spre mine cu pasi micuti , emotiile ma cuprindeau tot mai mult. Sa apropiat ma studiat m-a atins cu palmele lui calde si plapande , deja stiam ca se va forma o legatura intre noi de cum i-am simtit atingerea.

Ma incaltat si ia spus domnisoarei Ioana care se ocupa cu vanzarile ce specificatii ii poate oferi despre mine, domnisoara Ioana a inceput sa ii povesteasca in detaliu din despre cum am fost confectionat:
– Model confectionat din material textil.
– Interior spuma Lunarlon: extrem de moale si distribuie eficient forta pe o suprafata mai mare.
– Spatele calcaiului usor rigidizat.
– Onterior confortabil.
– Lungimea brantului pentru marimea este de: 27 cm.
– Dimensiunile date pentru marimea: 42.

full_img_821277

Si dintr-o data o opreste pe domnisoara Ioana din ai mai spune despre mine , spunand acestua raman sunt alegerea mea , m-au cuprins emotile auzind vorbele lui pline de atata caldura si faptul ca era foarte mandru ca eu sunt ceea ce isi doreste el dintr-o gama foarte mare si variata care asteptau in vitrinele magazinului Answear.

M-au impachetat frumos in cutiuta mea, intre timp si-a intreptat atentia si spre gama de haine sport si-a cumparat si de asemenea o pereche de pantaloni sport Tommy Hilfiger fiind foare mandru deasemnea de ceea ce isi cumparase si de cum ii vin pe el ,  parerea lui era ca facem o echipa minunata impreuna , eu si Tommy eram foarte bucurosi de el.
Si de aici s-a format o adevarat legatura intre mine si el pe oriunde mergem pe fiecare pe drum care apucam mereu suntem impreuna si el se mandreste cu mine peste si imi face o reclama buna atat mie cat si magazinului de unde m-a achizitionat. In aceste doua luni dupa fiecare purtare  ma spala , ma ingrijea ma simteam ca un nou nascut si eram foarte protejat ca nu cumva sa am vreo pata de murdarie pe mine.

Iar de 2 zile ne-am intors acasa din vacanta pe care am petrecut-o in Italia a fost o vacanta foarte frumoasa cu multe peripetii extraordinare , am strabatut drumurile pavate , am vazut Coloseumul , am admirat totul, am facut poze foarte multe , seara mergeam la restaurant unde isi lua cina. Pentru mine era o imensa placere ca am putut sa fiu impreuna cu el in aceasta vacanta.

Ce incaltaminte nu si-ar dori un asemnea om bland si mereu atent cu lucrurile lui. Aceasta este povestea mea despre cum am fost achizitionat de purtatorul meu. Pentru unii poate o sa li se para ceva ciudata dar pentru mine ramane o amintire placuta si o experienta cu adevarat palpitanta.

De aceea tuturor care vor sa sa achizitioneze o gama de haine sport , pantofi sport , pot intra pe site-ul magzinului Answear, unde isi pot alege din cele mai populare si mai renumite branduri de pe piata.

logo

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog

Un gând despre „Povestea pantofilor Taylor

    Ileana a spus:
    27 Octombrie 2016 la 8:43 am

    Succes tie, succes tuturor !

    Apreciază

Lasă un răspuns

