O zi de decembrie cu conectica si retelistica..

Publicat pe Actualizat pe


Parca ieri s-ar fi intamplat , intr-o zi de Decembrie stateam linisit in coltisorul
meu privind pe geam cum primii fulgi de nea acopereau pamantul. Intr-o liniste
cum nu sa mai vazut si fiind foarte curios la ceea ce se intampla afara. Deodata,
„trrr, trrr” suna telefonul, m-am speriat foarte tare nu stiam ce sa fac, eram
debusolat , ma linistesc intr-un final dintr-o data iarasi telefonul imi suna
de parca ceva ardea…

Da, da! era prietenul meu ma suna in disperare, am raspuns si il intreb ce sa intamplat. Incepe sa povesteasca ca de fapt el nu mai are conexiune la internet si asteapta un e-mail foarte important pentru el, ma rugase sa ma duc de indata sa-l ajut sa vedem de unde vine problema.

Odata ajuns la el , primul lucru care ma gandisem sa-l fac este sa verific Router-ul TP LINK TL-WR845R, deschid setarile incerc sa imi dau seama oare ce este , trece 15 minute nimic, mi-am dat seama ca foloseste o conexiune PPPoE haide totusi sa verific si usernameul si password totul era in regula.

untitled
TP-LINK TL- WR845R

Minutele treceau el tot mai nervos devenea ca nu gaseam problema propiu zisa, ii spusesem haide sa ne calmam putin  si o sa rezolvam aceasta problema incet si cu rabdare. Ce imi trece mie prin minte haide totusi sa verifica si cablurile luand la mana fiecare cablu constat ca ceva nu este in regula cu cablul de retea, ma uit la el cu atentie si vad ca este foarte uzat si intr-o parte a cablului este rupt. Dintr-o data strig , gata am gasit problema!!! ..sa speriat foarte tare saracul de el nu mi-am dat seama ca l-am speriat in asemenea hal , dar am fost foarte bucuros ca, gasisem problema. Si-a revenit din sperietura pe care i-am aplicat-o fara sa vreau, zambeste catre mine si imi multumeste.

Acum singura treaba mai era sa comandam un cablu de retea, dar unde sa mergem daca la noi era problema ca nu aveam internet , vine el cu o idee sa mergem la vecinul. Plecam de indata „Cioc cioc” la usa vecinului ii explicam treaba , ne primeste.

Dam  o cautare pe internet printre primele site-uri este cel de la Conectica, intram pe site ma uit si nu imi venea sa cred ochiilor ce produse de calitate poate sa ofere aceast site si la un pret foarte bun si avantajos in acelasi timp fata de alte firme care se ocupau cu asa ceva. Gata zis si facut de aici vom comanda cablul de retea, ce imi vine mie in minte si ii spun eu vreau sa imi comand si un cablu HDMI , la care surprins prietenul meu ma intreaba dar de ce ,ce vrei sa faci cu el ?

untitled
Cablu HDMI cu ETHERNET v1.4 TT10M ROLINE 11.04.5547

Si incep si ii explic sti ca sambata ne stragem la mine pentru seara filmului impreuna cu prietenii, familia si m-am gandit cum ne uitam la lapptop si abia vedem , am zis de ce sa nu cumpar acest cablu HDMI si sa il conectez la televizor unde am putea vedea cu toti mai bine si ne-am relaxa mult mai bine. Imi spune foarte buna ideea, am plasat comanda a doua zi am primit i-am rezolvat si lui problema la internet si intr-un sfarsit a vazut si e-mailul care era de destul de importat pentru el. Si dorinta mea a fost indeplinita cu sosirea cablului HDMI si de atunci de bucuram in fiecare sambata.

Si site-ul Conectica  ramane pentru mine site-ul numarul 1 de unde pot comanda totul la un pret foarte bun si produsele lor sunt de calitate, isi onoreaza comenzile cu promtitudine fara nici o intarziere.

Acest articol a fost scris pentru Superblog

2 gânduri despre „O zi de decembrie cu conectica si retelistica..

    Ileana a spus:
    27 Octombrie 2016 la 8:57 am

    Bine de stiut, succes !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

