Intreabarea 6..

Publicat pe Actualizat pe


Am tot stat m-am gandit ce intrebare sa va pun astazi si intr-un final m-am hotarat la o intrebare simpla dar complexa. Iar intrebarea mea penru voi este urmatoarea:

Priveste la viata ta acum. Traiesti viata visurilor tale?

4004eac10b3c1ba008084d4bd82e6dad

13 gânduri despre „Intreabarea 6..

    Anastasia a spus:
    20 Octombrie 2016 la 2:44 pm

    Nici în visurile mele cele mai îndrăznețe n-am crezut că o să fiu atât de împlinită…

    Apreciat de 1 persoană

    dininimapentrutine a spus:
    20 Octombrie 2016 la 5:17 pm

    Trăiesc cu adevărat! Trăiesc pentru adevăr, lângă Adevăr!

    Apreciat de 1 persoană

    Regina Buburuza a spus:
    20 Octombrie 2016 la 7:50 pm

    Uneori da, alteori nu, dar mi-e bine. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    Adrian Ivan a spus:
    21 Octombrie 2016 la 11:29 am

    Sincer, intr-un fel da… imi place unde sunt si ce fac.

    Apreciat de 1 persoană

    victoriaetveritas a spus:
    21 Octombrie 2016 la 1:24 pm

    Mai am de luptat, gândindu-mă la viața mea de-acum și la viața visurilor mele.

    Apreciază

    Ema a spus:
    21 Octombrie 2016 la 6:33 pm

    Dar tu? 😛

    Apreciază

    Ileana a spus:
    27 Octombrie 2016 la 8:55 am

    Inca Nu, in totalitate, Multumesc lui Dumnezeu, e bine ! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

