Intreabare 5

Publicat pe


Dupa cum v-am obisnuit este timpul pentru intrebarea numarul 5. Iar intrebarea mea pentru voi este urmatoarea : 

Care este scopul tau in viata? De ce existi? Care este misiunea ta?

13 gânduri despre „Intreabare 5

    Constantin din S. a spus:
    19 Octombrie 2016 la 2:15 pm

    Să trăiesc pentru slava Aceluia ce m-a creat, pentru Dumnezeu.

    Apreciat de 1 persoană

    Anastasia a spus:
    19 Octombrie 2016 la 2:27 pm

    O știe numai Dumnezeu, eu sunt doar o ascultătoare a poruncilor Lui.

    Apreciat de 1 persoană

    Regina Buburuza a spus:
    19 Octombrie 2016 la 8:06 pm

    Nu stiu, astept cu nerabdare fiecare zi pentru a vedea ce-mi ofera. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    katherinemaruta a spus:
    19 Octombrie 2016 la 9:04 pm

    Aș vorbi despre iubire, căci Dumnezeu este iubire și mi-a răspuns…

    Apreciat de 1 persoană

      Cenzurat a răspuns:
      19 Octombrie 2016 la 9:41 pm

      Imi poti lasa un e-mail pagina de facebook pt contact ! ?

      Apreciază

    Cenzurat a răspuns:
    19 Octombrie 2016 la 9:06 pm

    Foarte frumos ! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    Ileana a spus:
    20 Octombrie 2016 la 7:48 am

    Numai Dumnezeu stie. Dumnezeu ne-a dat tuturor o misiune, ii multumesc !

    Apreciază

    racoltapetru6 a spus:
    20 Octombrie 2016 la 8:43 am

    Să fiu bun, iubitor și de apărător de pace.

    Apreciat de 1 persoană

    calatorindspretine a spus:
    21 Octombrie 2016 la 8:14 am

    Fiecare dintre noi venim cu un scop, o misiune in aceasta viata. Eu cred ca ar trebui sa invatam sa ne respectam mai mult, sa ne iubim si sa fim mai buni cu noi in primul rand, iar apoi cu cei din jurul nostru. Probabil esenta tuturor raspunsurilor se afla in credinta, optimism si ganduri pozitive.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

