Ganduri , sentimente…

Publicat pe


Ma asez in coltisorul meu , pe care il consider un sanctuar unde pot medita linistit la ceea ce vreau sa fac in continuare.asculta-ti-sentimente-reikicenter-ro_-1000x500

Intr-o liniste deplina incep sa imi astern gandurile , sentimentele pe-o foaie , meditez timp indelungat la ceea ce vreau sa scriu , ce vreau sa transmit oamenilor din jurul meu prin scris.

Acesta este momentul meu de liniste sufleteasca , ca stiu ca prin ceea ce fac si ceea ce spun, transmit acel sentiment de bucurie celor care ma apreciaza in ceea ce fac.. Fie noapte fie zi , gandindu-ma la ceea ce fac eul din mine imi spune ca trebuie sa continuii indiferent de situatie , asta ma face mai puternic , prin scris ma simt eu implinit in ceea ce fac.

Desi sunt unele momente in care chiar cred ca toate lucrurile pe care incerc sa le transmit nu ajung la aceea sursa si cate odata acest lucru ma demoralizeaza , dar inlauntrul meu e acel cineva care in fiecare dintre noi este si nu ne lasa la greu , speranta ca odata si odata o sa reusesesc ceea ce imi propun.citat-nichita-stanescu

Imi trag energia din tot ce e frumos in jurul meu din natura care ne coplestete cu farmecul ei, din minunatul cer albastru ce sta deasupra noastra si ne vecheaza, pamantul care ne sustine prin forta lui. Trebuie sa vedem tot ceea ce este frumos si sa lasam la o parte sentimetele urate sa dam sansa la tot ce e frumos.

 

6 gânduri despre „Ganduri , sentimente…

    katherinemaruta a spus:
    19 Octombrie 2016 la 8:23 pm

    Așa-mi doresc! Mulțumesc ! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    Ileana a spus:
    20 Octombrie 2016 la 8:27 am

    Imi doresc si eu foarte mutl, insa avem obstacole, coborasuri, fara de voia noastra, totusi, niciodata nu m-am simtit singura, Cineva acolo sus ne vegheaza, Dumnezeu stie !!
    O zi Binecuvantata !

    Apreciat de 1 persoană

      Cenzurat a răspuns:
      20 Octombrie 2016 la 8:29 am

      Poate mereu o sa avem obsacole si piedici in fata noastra! Dar trebuie sa credem ca D-zeu ne va ajuta sa trecem peste toate.. O zi frumoasa in continuare!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

