Intrebarea 4

Publicat pe


Deja cred ca este o obisnuinta si v-ati dat seama si voi ca in fiecare zi vin cu cate o intrebare noua la care vreau sa imi raspundeti sincer.. Iar pentru astazi intreabarea mea pentru voi este:

Pentru fiecare experienta pe care o traiesti: care sunt cele mai importante lucruri pe care le-ai invatat?

9 gânduri despre „Intrebarea 4

    natycalinescu a spus:
    18 Octombrie 2016 la 3:44 pm

    Oa menii sunt perfectibili, nu perfecţi şi educabili, dar nu obligatoriu educaţi.

    Apreciat de 2 persoane

    Anastasia a spus:
    18 Octombrie 2016 la 4:22 pm

    Trebuie să iubesc mai mult pe alții ,și mai puțin pe mine.

    Apreciat de 1 persoană

    Regina Buburuza a spus:
    18 Octombrie 2016 la 9:35 pm

    Sa-mi pastrez echilibrul in orice situatie.

    Apreciază

    racoltapetru6 a spus:
    19 Octombrie 2016 la 5:20 am

    Unde am greșit și cum puteam să mă descurc mai bine.

    Apreciat de 1 persoană

    Ileana a spus:
    19 Octombrie 2016 la 8:33 am

    Am invatat sa tac, sa am rabdare si…mai lucrez la multe… 🙂
    O zi frumoasa !

    Apreciază

    calatorindspretine a spus:
    21 Octombrie 2016 la 8:19 am

    Sa apreciem mai mult persoanele de langa noi, sa le spunem mai des ca ii iubim si cat de mult conteaza pentru noi. Sa nu mintim, sa fim mereu sinceri si calzi. Asa vom avea mai multe de castigat.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

