Persoanele straine te ajuta mai mult ..

Citat Publicat pe Actualizat pe


O poveste care cred ca multi dintre noi a trecut prin asa ceva , „Increderea in oamenii care ii credeai apropiatii tai”.citate-celebre-albert-camus

Am sa va povestesc o mica partea din ce mi sa intamplat mie , in ultima vreme inampinand niste probleme peste care chiar mi-a fost greu sa trec , avand nevoie de sustinere din partea persoanelor care le consideram dragi mie si care credeam ca vor fi alaturi de mine in cele mai negre clipe pe care le-am trait sa dovedit totul doar o minciuna. 

Cand aveam nevoie de ceea mai mare sustinere , motivatie, sfaturi, m-au lasat la greu nu credeam vreodata ca se poate intampla asa ceva , asta chiar mi-a lasat un gust amar si un gol in suflet. Cand acele persoane au avut si ei dificultati , am fost acolo sa ajut cu ce pot fie un sfat , o motivatie de care aveau nevoie, dar pentru mine nu a fost nimeni. 

Este ceva ce te lasa sa rece cand vezi ca nimeni nu mai este alaturi de tine cand esti la anaghie, dar tu ajutand cum ai putut fie prin vorbe , fapte , sfaturi si in cele din urma cand toate s-au rezolvat si tu esti intr-o cadere continuua nu mai este nimeni in jurul tau , tu nu mai esti bun la nimic. 

Dar am reusit sa trec peste , increderea in ziua de azi este cel mai un lucru de pret si de admirat in aceelasi timp. Am gasit sustinere din partea strainilor care nu ii cunosteam nu m-au cunoscut dar totusi m-au indrumat spre ceva bun , m-au ajutat sa trec peste tot ce mi sa intamplat. Pur si simplu in ziua de astazi trebuie sa stim cu adevarat in cine sa ne punem increderea si cand suntem in momente proaste sa fie alaturi de noi, trebuie sa stim cu cine sa legam prietenii.

Lucrul aceasta ma facut pe mine sa scriu si sa imi doresc ca la randul meu sa ajut lume cum am fost si eu ajutat de strainii nu de cei care ii consideram dragi mie. In lumea asta a blogului am cunoscut persoane cu o inima deschisa bogata si sa te ajute fara doar si poate fara sa mai stea pe ganduri… Asta ma motivat foarte mult si ma motiveaza in fiecare zi cand ma gandesc la asta si o sa continuu sa fac ceea ce imi place cel mai mult sa scriu, desi inca sunt la inceput asta nu o sa ma opreasca.

 

Un gând despre „Persoanele straine te ajuta mai mult ..

    Constantin din S. a spus:
    17 Octombrie 2016 la 11:31 am

    Ortografia!!!!!!!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

