Turist în București, oaspete la Residence Hotels

Publicat pe Actualizat pe


Intr-o seara am primit un telefon in care persoana de la capatul celalat al linii telefonice ma anunta ca va trebui sa merg la o intalnire de afaceri in capitala Romaniei , Bucuresti mi sa spus ca voi fi sta in urmatoarele zile la Hotel Domenii Plaza.
Zis si facut am zis sa ma interesez si eu despre acest hotel navigand pe internet am accesat link-ul site-ului Residence Hotels si pagina lor de  Facebook am inceput sa vad ce are bun de oferit acest hotel , uitandu-ma peste imagini am ramas surprins placut de ceea ce am vazut.


Aceste imagini reprezinta o mica parte din minunatul Hotel Domenii Plaza care este un hotel boutique elegant, de 4 stele lux.
Dupa un zbor de la Paris la Bucuresti iata-ma ajuns, uitandu-ma de jurul meu observ un oras superb care are ce sa arete. In sfarsit pot sa vad in relitate hotelul la care sunt oaspete pe tot parcursul intalnirii de afaceri. Nu mi-au crezut ochii ce pot sa vad credeam ca sunt intr-un vis pot sa aseman acest hotel cu hotelurile din marile metropole ale lumii. Un peisaj cu adevarat superb cum doar rar mai vezi asa ceva ,  o constructie uimitoare ceva care iti lasa un gust frumos mai pe scurt ceva de vis.

image description
Hotel Domenii Plaza

Uitandu-ma mi-am dat seama repede ca este situat intr-o zona rezidentiala si foarte prospera in apropierea Arcului de Triumf ceea ce face o zona care atrage turisti.
Ceea ce pot spune este ca acest hotel isi merita cu adevarat cele 4 stele lux din toate punctele de vedere. Au un personal cu adevarat elagant si dedicati in ceea ce fac, o servire ireprosabila si o atmosfera intima ceea ce va poate face tot timpul petrecut acolo intr-o experienta greu de uitat.

La intalnirea de afaceri Hotel Domenii Plaza ne-au pus la dispozitie sala lor de conferinte , o sala pusa la punct din toate punctele de vedere , avand o tehnologie de ultima generatie:

  • Video-proiector
  • Retro-proiector
  • Ecran de proiecție
  • Flipchart
  • Conexiune la internet de înaltă viteză pentru conferințe video
  • Echipament de sonorizare

 

studio33
Sala conferinte

Dupa terminarea afacerilor m-am hotarat sa fac ceva mai extravagant am zis sa merg la Spa unde sa incerc sa stau relaxat in Jacuzzi si sa ma gandesc ce frumos poate sa fie aici. Sa nu ma gandesc pentru moment la nimic ci doar la cat de bine este totul aici.
Apoi sa incerc un masaj cu pietre calde sa imi destin tot muschii si sa imi relaxez corpul.spa_4-1

Cu alte cuvinte spuse clar urmatoare destinatie in concediu va fi aici la Hotel Domenii Plaza , Bucuresti. Si chiar v-as ruga cu incredere sa incercati si voi acest hotel cu adevarat magnific unde veti fi tratati ca niste faraoni.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog.residence_hotels

Un gând despre „Turist în București, oaspete la Residence Hotels

    […] Turist în București, oaspete la Residence Hotels […]

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

