Poti face orice prin vointa ?

Publicat pe


Incep sa scriu acest articol gandidu-am adeseori oare pot face imposibilul sa devina realitate pot atinge ceea ce vreau eu sa fac , pot sa imi ating visuriile la care visez de mult timp si poate inca nu s-au fructificat. Si fiecare dintre noi vrea sa faca ceva , sa-si atinga un tel anume care si l-au propus cu mult timp in urma.

visele-tale-depind-de-vointa-ta

Am trecut prin multe lucruri , au fost foarte multe obstacole care mi-au aparut in cale dar asta m-a facut sa fiu mai tare sa reusesc sa fac ceea ce mi-am propus chiar daca de multe ori am fost la pamant dar asta nu ma descurajat niciodata. Prin aceaste randuri care le scriu vreau sa ating si punctul despre ceea ce vreau sa spun astazi.. „Vointa” dupa parerea mea o forta incredibila care invinge imposibilul.

Secretul fiecarui succes exterior este dorinta si vointa, chiar daca atunci cand te canalizezi pe obiectivul propus apar mereu piedici , frustrari cu rabdare si insistenta vointa te impinge sa cuceresti, ea te ajuta sa mergi pana la capat si te ajuta sa treci peste toate momentele grele.

Nu uita cu vointa poti face orice iti propui orice vis sa devina realitate , dar tine cont ca vointa vine impreuna cu: dorinta, gandirea si increderea in tine!

 

2 gânduri despre „Poti face orice prin vointa ?

    Delia a spus:
    13 Octombrie 2016 la 7:18 am

    Orice dorința de îndeplinește dar trebuie sa fii cu ochii în patru la care ce iti doresti. Nu tot ce ne dorim este pentru noi 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    Cenzurat a răspuns:
    13 Octombrie 2016 la 9:06 am

    Corect!

    Apreciază

Lasă un răspuns

