Cum vedeti voi viata de cuplu ?

Publicat pe


In acest articol vreau sa scriu despre cum vedeti voi viata de cuplu ? Eu o vad in felul urmator. Toti dintre noi stim ca o relatie incepe prima oara de la sentimente
dar pe langa aceasta ar fi multe de adaugat cum ar trebui sa pune bazaele un relatii de durata si sa fie una foarte buna din toate punctele de vedere. kiss-538x218

In primul rand ar trebui ca totul sa se bazeze pe incredere din partea ambilor parteneri , fara increderea reciproca totul o sa se destrame incet incet , ambii trebuie sa hotarasca
ce e bine si ce nu e bine pentru ei , amandoi ar trebui sa isi spuna punctele de vedere , sa isi povesteasca problemele care le au ce ii deranjeaza si ce nu.

Sa cada impreuna de comun acord cu ceea vor sa fac pe viitor , astea incet incet pun bazele unei relati stabile si serioase , nu trebuie sa fie unul mai incapatanat
ca celalat trebuie sa fie egali in ceea ce spun ce hotarasc. Relatie dupa pareare mea e ceva serios e un pas important din viata fiecarui dintre noi, la ceea ce am
povestit eu mai sus unora li se pare demodat de scoala veche (oldschool). Din punctul meu de vedere eu cred ca este foarte impoartant ceea ce am spus si sunt niste sfaturi
utile de cred ca am putea tine cont pentru a avea o relatie stabila si fara probleme. Nu vreau sa fiu rautacios dar alte persoane nu cred in aceste cuvinte, pentru ei
in ziua de azi o relatie este doar o aventura a vieti, dar credeti-ma pe cuvant nu totul se rezuma doar la aventuri fiecare dintre noi trebuie sa ne facem un viitor alaturi
de un parterner/partenera. Prin prisma acestor lucruri vad eu sa functioneze o relatie. Ar mai fi multe de adaugat dar am incercat sa fac totul mai sumar si chiar va rog
sa lasa-ti la sectiunea comentarii cum vedeti voi viata de cuplu? Sper ca acest articol sa fie pe placul vostru si sa vi se pare interesant ceea ce am spus.

2 gânduri despre „Cum vedeti voi viata de cuplu ?

    dininimapentrutine a spus:
    12 Octombrie 2016 la 1:34 pm

    Exista in Bilbliebun cuvant ce constitue un raspuns COMPLET si mai ales COMPLEX la intrebarea pusă: ” Funia împletită în trei…” adică o viata feticita depinde de noi si de relația cu Dumnezeu! O zi superba

    Apreciat de 1 persoană

    Kiersten a spus:
    15 Octombrie 2016 la 2:31 pm

    Ahaa, its fastidious conversation regarding this
    piece of writing at this place at this web site, I have read all
    that, so at this time me also commenting here.

    Apreciază

Lasă un răspuns

