O zi din viata unei stamplile

Publicat pe Actualizat pe


O dimineata la birou unde este o liniste cum nu sa mai intalnit pana acum , dar intr-un coltisor pe masa de birou cineva este foarte nerabdator sa inceapa ziua
de munca , oare cine e ? Este stampila Line Lineeste foate entuziazmata ca in fiecare dimineata sa isi inceapa lucrul. Dar pe de alta parte intr-un alt colt de pe masa
o privire ucigasa se indreapta spre stampila Line este pixul Gim ca este foarte gelos pe Line ca in fiecare dimineata el este asa de bucuros sa inceapa munca.
Si mereu isi pune intrebarea, oare cum poate sa fie asa de fericit in fiecare dimineata?
Dintr-o data incepe zarva angajati vin la munca isi incep activitatea ca in fiecare dimineata , Line auzind toata zarva aceasta este si mai bucuros si striga tare
haide mai repede astazi avem foarte multe hartii de stampilat si multe de aprobat pentru a face multa lume fericita.
Gim fiind foarte stresat de tot ce este in jurul lui se gandeste in sinea sa trebuie sa fac ceva cu Line , trebuie sa scap cumva de aceasta pacoste de pe capul meu..
Se gandeste se gandeste … Si in cele din urma ii vine o idee la noapte cand va fi liniste si Line va dormi am sa ii fur tusul si cu asta o sa scap de el.. Da asta e ce mai bune idee
Seara veni, linistea din nou se lasa in birou. Atunci invidiosul Gim astepta ca Line sa adoarma si sa actioneze cu planul care il are in mintea sa diabolica. Zis si facut, Gim
trece la treaba ii fura tusul lui Line si il arunca in cosul de gunoi. Gata am sacapat de tine isi zise Gim dimineata nu o sa mai fi asa de vesel ca pana acum.
Dimineata veni , Line se trezeste cu aceeasi bucurie cu care este el obisnuit sa isi inceapa activitatea, dar intr-un moment isi da seama ca ii lipseste tusul si se intreaba
oare ce sa intamplat? Este foarte trist are foarte multe ganduri acum ca nu mai am tus oare seful meu Mihai ma va arunca , isi spune da ma va arunca. Trist in sinea lui accepta
ideea si se resemneaza ca nu o sa mai fie util ca pana acum si ca va fi aruncat la cosul de gunoi.
Zarva incepe in birou intra Mihai foarte hotarat sa isi rezolve treburile si sa aprobe cateva documente trece la treaba. Il ia pe Line si incepe sa stampileza dar realizeaza ca stampila nu mai are
tus , atunci Line este foarte speriat , gata a obseravt acum sigur o sa sfarsesc aruncat pe undneva. Dar Mihai deschide incet sertarul si scoate un tus si il pune din nou lu Line
vazand aceasta treaba lui Line ia revenit bucuria de odinioara , daca ar fi avut picioare ar fi sarit in sus de bucurie. Trece din nou la treaba este foarte multumit de cum sa incheiat ziua.

Dar obserava ceva pe pixul Gim foarte suparat si trist in ca nu a putut scapa de el , atunci Line se indreapta spre el si il intreaba de ce esti asa de trist Gim? La care Gim isi ridica
privirea si se uita spre Line si ii spune trebuia sa raman eu aici si tu trebuia sa fi disparut de pe aceast birou. Line isi da seama ca Gim la sabotat cu tusul si il intreaba tu ai facut asta
la care Gim raspunde da eu am fost , vroiam sa scap de tine ca mereu te vad bucuros si plin de energie si mie nu imi place chestia asta.
Atunci Line cu o fire blana ii spune te iert pentru tot ce mi-ai facut dar nu trebuie sa fi gelos pe mine pt ca aprob hartiile , gandeste-te bine ca seful Mihai cu tine semneaza dupa ce eu stampilez
Gim realizeaza ca Line are drepatate si isi cere scuze pentru tot ce a facut. Line ii propune sa fie coloegi de echipa Gim accepta si de acolo se naste o prieteni foarte frumoasa.
Si amandoi asteapta dimineata cu zambetul pe buze ca sa iti poata incepe activitatea.
Aceasta este povestea O zi din viata unei stampile , poate nu am redactat cum trebuie dar eu sunt foarte multumit de ceea ce am facut.

 

Cum spune si mica poveste, stamplia cu text personalizat este foarte buna si la indemana la orice birou pentru mai multe informatii intrati aici

2 gânduri despre „O zi din viata unei stamplile

    Anonim a spus:
    11 Octombrie 2016 la 9:52 am

    Bafta

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

