Bogăția Creștinului

Publicat pe


Niste cuvinte mari spuse cu adevarat , chiar imi place aceasta postare si am hotarat sa dau Reblogg.
Asta ar trebui sa stie fiecare dintre noi si sa ne pregatim cum trebuie.

Ciprian Barsan


Un perceptor de taxe a venit intr-o zi la un pastor sarac sa constate suma pe care acesta o are de platit.

Iata conversatia care a vut loc:

“ Ce proprietate aveti?” a intrebat perceptorul.

“ Sunt un om foarte bogat” a raspuns pastorul.

“Enumerati va rog posesiunile” l-a indrumat perceptorul.

Pastorul a spus: “In primul rand am o viata vesnica” Ioan 3,16.

Doi: “Am o casa in cer” Ioan 14,2.

Trei: “Am o pace care nu trece niciodata” Filipenini 4,7

Patru: “O bucurie inexplicabila” 1 Petru 1,8

Cinci: “O dragoste divina care nu se stinge” 1 Corinteni 13,8

Sase: “Am o sotie credincioasa” Proverbe 13.10

Sapte: “Am sanatate, fericire, copii ascultatori” Exod 20, 12.

Opt: “Am prieteni adevarati si loiali” Proverbe 18, 24.

Noua: “Noaptea este o cantare: Ziua, Domnul imi dadea indurarea Lui, iar noaptea, cintam laudele Lui, si…

Vezi articol original 38 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

